Overwinteren 2014/2015 - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Ruud & Annie Osterloh - WaarBenJij.nu Overwinteren 2014/2015 - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Ruud & Annie Osterloh - WaarBenJij.nu

Overwinteren 2014/2015

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Annie

03 November 2014 | Nederland, Oirschot

Kijken of het nu goed gaat ,Wat betreft het goede verhaal in het goede dagboek terecht komt .
Dat kan ik beter hier doen als onderweg .

We zijn druk met de voorbereidingen bezig .
Ons aan het inlezen hoe we gaan ,en wat we onderweg willen bezoeken .
Het kan ter plaatsen nog veranderen ,we zien het wel .
Het is ook afhankelijk van het weer ,slecht weer ,dan gaan we sneller naar het zuiden .
Met wel het einddoel Zuid Spanje .
Dus even kijken of alles goed gaat ,dat kan beter nu thuis als dat je onderweg bent .
Als je het leuk vind om ons te volgen , mag dat natuurlijk ,dit doen we zeker voor ons zelf ,dat we over een aantal jaren nog terug kunnen kijken ,van hoe ging het ook alweer .

Tot onze verslagen

• 03 November 2014 - 13:41

Jan&aA3:

Hoi hoi,
    Gaan jullie nu eerst naar Noorwegen en Zweden en dan naar Spanje, begrijpen we dat nou goed?

• 03 November 2014 - 13:41

Jan&aA3:

Hoi hoi,

• 03 November 2014 - 13:43

Lizeth Tops:

Hoi Ruud en Annie,

Ik wens jullie alvast veel voorpret tijdens de voorbereidingen!
    De herfst is nu echt wel ingetreden en dan moet het toch heel goed voelen om naar het zuiden te trekken, met zeker hogere temperaturen en vaker een mooi zonnetje erbij!
    Het is jullie gegund hoor!
    Geniet ervan,

Liefs, Lizeth en ook van Ad natuurlijk!

• 03 November 2014 - 16:56

Lenie En Piet:

Lieverds, we gaan jullie weer fijn volgen. Heel veel plezier en hou het beidegezond he.
    Piet en Lenie

• 06 November 2014 - 15:44

Eric En Ingrid:

Komt helemaal goed met jullie...!

Ruud & Annie

We zijn beide geboren in Eindhoven Ook altijd ook in Eindhoven gewoond totdat we 7 jaar geleden naar Oirschot verhuisden . Hebben het hier heel erg naar onze zin ,een mooi en rustig plekje ,waar we ons super happy voelen . Maar nu er het pensioen daar is ,reizen we veel ,en genieten daar heel erg van . Zolang als we ons fit en gezond voelen blijven we dat nog doen . Onze kinderen zeggen ook ,gaan nu het nog kan . De volgende planning staat alweer klaar Het word nu Noorwegen en Zweden

Actief sinds 16 Mei 2014